Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία τους εντός 24 ωρών από την υποβολή της, εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, η ακύρωση δεν είναι πλέον δυνατή και ισχύει η πολιτική επιστροφών.
Η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:
Μέσω του λογαριασμού χρήστη: Εφόσον ο πελάτης έχει δημιουργήσει λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορεί εύκολα και γρήγορα να ακυρώσει την παραγγελία του, επιλέγοντας την αντίστοιχη λειτουργία ("Ακύρωση") μέσα από την ενότητα "Οι Παραγγελίες μου".
Μέσω επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας.
Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά (π.χ. με κάρτα) ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός έως 5 εργάσιμων ημερών, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής.